Obserwatorzy

23.12.2014

Blogerki składają Wam świąteczne życzenia


Wielokrotnie mówiłam o tym, że nie przepadam za świętami, skomercjalizowanymi świętami, tłumami w centrach handlowych i totalnym szaleństwem, które daje się odczuć już na kilka tygodni przed samymi świętami. Denerwują mnie co roku te same świąteczne reklamy i ogólny nakaz kupowania miliardów prezentów, które są niezbędne by święta były fajne.
Cieszę się więc, że z moimi najukochańszymi blogerkami na świecie postanowiłyśmy zrobić świąteczną sesję bez zadęcia i sztuczności. Przyznaję, że nigdy się tak dobrze nie bawiłam na sesji i chyba nigdy nie publikowałam tak dużej ilości zdjęć w jednym poście :D 

Jestem przekonana, że to nie nasza ostatni wspólna sesja :D Kokorino, OlaLumpexoholiczka big LOVE


WESOŁYCH ŚWIĄT ! 

Za świąteczny wystrój sesji zadbało F&F Home - dziękujemy ! 


11 komentarzy:

  1. Nie no genialna sesja!! Też mi się taka marzy, może za rok! Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super dziewczyny !!! Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Wam wyszła ta sesja. Mega klimat! ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetnie! :D
    Za rok chcę z Wami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja! Widać szczere uśmiechy, wszystko naturalnie i wygląda to lepiej niż pozowane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie kochane! :) ja za to uwielbiam święta i na przekór Tobie muszę przyznać, że wyglądasz przeuroczo w takiej reniferowo - gwiazdkowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jak ja Wam zazdroszczę, że macie blogerską paczkę! :))
    Sama chciałabym się w takiej znaleźć, bo narazie jestem tylko ja i mój blog :)

    OdpowiedzUsuń